Weekboekjes







Geschreven door Louis
13 april 2020





Weekboekje van Noor


Mijn 2 boeken van “de magische apotheek” zijn uit.
Het zijn 2 delen.
Daan De Bruijn is een hoofdpersonage.
Er komt veel toverdrank in.
De 2 boeken zijn super spannend.

Zo zien de boeken eruit (zie hieronder).



 Geschreven door Noor
6 april 2020





Zaterdag en zondag was ik ziek.
Ik had hoge koorts.
Wat het nog erger maakte was dat ik hoofd en buikpijn had.
Dat vond ik niet leuk.
Mama, papa en Cleo  verzorgden me goed.

In de nacht werd ik wakker wat ik stom vond.

Geschreven door Laura
30 maart 2020




3 april

·         Ik verveelde mij zo.  Ik wist niet wat ik moest doen. Toen wist ik het, ik ging een sudoku maken. Hij was best moeilijk. Ja hij had drie sterren en had negen vakken. Maar volgens mij deed ik het goed.


Opmerking van de juf: Knap werk Elias!!


Geschreven door Elias
03 april 2020





Voetbaluitdagingen
We mogen niet meer gaan voetballen dus daarom hebben de trainers iets bedacht.
De trainers hebben een voetbaluitdaging opgezet en dat is heel leuk.
We moeten dan een filmpje opnemen.
Ik zal een voorbeeld geven: zo veel mogelijk jongleren.
Ik had een filmpje van 17 keer jongleren en dat was het meeste van de ploeg (zie bijlage).

Als je wil, kan je nog enkele filmpjes bekijken (zie andere bijlages).













Geschreven door Simon
31 maart 2020


Zondag was Jasper jarig.
Ik maakte een vlaggetje voor aan onze slinger.
We aten taart. 
We Face timeden met oma en opa en ook met omami.
Het was een heel leuk feest. 




Geschreven door Daan

30 maart 2020




Weekboekje van Noor

Ik deed met papa een spel: de slimste mens ter wereld junior.
De eerste ronde : je moest een vraag beantwoorden en  als het antwoord juist was dan kreeg je op je timer 20 seconden erbij.
In de finale moest je elkaar tot 0 seconden spelen.
Mijn papa was gewonnen.
We hebben veel plezier gehad.
Zo ziet het er uit(zie hieronder).







Geschreven door Noor

30 maart 2020




We zijn op berenjacht geweest.
Het was heel leuk.
Ik heb er 94 gezien.
We hebben er ook 10 bij ons staan.
Er staan er ook veel in onze straat.

Geschreven door Emmy
30 maart 2020




Om  een luchtje te scheppen zijn we vrijdag met onze vliegende schotel gaan spelen.
De vliegende schotel is van Playmobil.
Het  was bij onze garage.
Ik, Robin en papa speelden ermee.
Mama kwam later.




Geschreven door Elias

27 maart 2020


Fietstocht in Vriezenbroek
We zijn gaan fietsen in een heel groot bos.
Tijdens onze tocht in het bos Vriezenbroek hebben we 6 paarden gezien.
In totaal hebben we 20 km afgelegd.
Na het fietsen zijn we nog scampi’s gaan halen in de viswinkel.
Thuis hebben we nog een heel lekker ijsje gekregen.
Geschreven door Simon

24 maart 2020



De tijd duurt lang nu je niet zo veel buiten kan, toch gaan we al eens fietsen.
Ik ben ook een boek aan het lezen , hardop met papa.
Het is niet zo leuk , dat ik geen bezoek kan krijgen door dat virus.
Een geluk dat we de tv nog hebben om even te ontspannen.
De computer is ook wel leuk om met vriendjes te skypen.

Geschreven door Anouck

24 maart 2020  

Door het Coronavirus moeten we thuis blijven.
We hebben brieven naar onze vriendjes geschreven.
Ik heb er verschillende geschreven naar: Elias, Simon, Noor, Lana, Bruna.
Die wonen bijna allemaal in mijn straat bij papa.
Alleen Noor niet, zij woont dichtbij mijn mama.

 Geschreven door Emmy
24 maart 2020

Maandag 23/3/’20 ben ik op de Praatbox geweest.
Het was heel leuk.
Er waren 6 kinderen.
De Juf was daar ook.

Het was redelijk makkelijk om op de Praatbox te gaan.

Geschreven door Laura
24 maart 2020



Ik zit nu al een week thuis en het gaat nog lang zijn.  Gelukkig heb ik mijn eenwieler.  Het was heel moeilijk, maar ging steeds beter. Nu kan ik er zelf al op rijden. Nu nog leren springen en achteruit rijden. :-)

Bijhorend filmpje (zie hieronder)













Geschreven door Daan
23 maart 2020

Weekboekje van Noor

Buiten deden we een parcours.
Eerst moest je limbo doen.
Dan moest je twee keer touwtjespringen met het springtouw.
Daarna moest je in de hoepel een gekke bek trekken.
Tot slot moest je terug limbo doen.
Toen was het parcours af.


Geschreven door Noor

23 maart 2020













Geschreven door Daan
17 maart 2020


Louis’ Feestje
We zijn met de auto naar Louis zijn feestje gereden.
Louis zijn feestje was in het bos en dat was super leuk.
Zijn feestje was een heel leuk Ninja feestje.
We moesten veel opdrachten doen voor de cijfercode van de schatkist open te krijgen.
In de schatkist zat koek en snoep.
Het duurde tot de middag dus als middageten hadden we hotdogs gegeten.

Geschreven door Simon
17 maart 2020





·        Op maandag 16  maart zijn we naar domein Tivoli gegaan. De speeltuin was afgesloten. We gingen met een bal spelen. Onze auto op afstandsbediening ging ook mee. Daarna gingen we naar Kadodder. We deden verspringen.
Geschreven door Elias
17 maart 2020





We moeten zoveel mogelijk binnen blijven.
Door het coronavirus is alles beperkt en moeten we afstand houden . 
De school is momenteel gesloten.
Gelukkig hebben we een computer en kunnen we zo nog leren van op afstand.
Het is ook leuk om thuis te spelen maar ook beperkt: beetje leren en beetje spelen.

Geschreven door Anouck Steenhuyzen
17 Maart 2020





Reacties

  1. Geweldig, Daan, hoe jij zo op een eenwieler kan fietsen. Dat vind ik heel tof! Groetjes,
    Mieke (mama Elias)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten