Weekboekjes 11 - 17 mei

Weekboekjes 11 - 17 mei







                                                                                                                    Geschreven door Edward
                                                                                                                    17 mei 2020









Geschreven door Daan
16 mei 2020




We hebben al veel wandelingen gemaakt met onze hondjes.

Binnen zitten is geen optie , dus bewegen en dat doen we dan.

Ik mis de schoolvriendjes ,ik hoop dat alles weer normaal wordt.

Lezen doe ik ook graag zo nu en dan .

Ik was een skeelerschoen verloren en papa heeft deze terug gevonden, nu kan ik terug skeeleren.

Geschreven door Anouck
12 mei 2020





Op zaterdagavond is er elke week een tof programma op tv. Dat programma heet Lego Masters. Het is laat in de avond dus kijken we het zondag. De jury heet Brickmaster. Er zijn nog 5 duo's. De Brickmaster vertelt altijd een opdracht, die de duo's doen met Lego. Het is een heel tof programma op VTM.

Geschreven door Eias
15 mei 2020





Weekboekje van Noor



Zaterdag kom ik in de krant!

Die krant heet: Gazet van Antwerpen, en mijn meter is journaliste daar.

Ik moest een tekening maken en die tekening moest over Corona gaan.

Ik tekende het Corona virus met allemaal dingen van de natuur in (bloemen, bomen, dieren,...).

Daarna kwam er een fotograaf die een foto van mij en mijn tekening moest maken.

Lees de krant dus zeker!!!




Wij hebben een zwembad online gekocht .

Er zijn al een aantal onderdelen thuis gekomen.

Het is een redelijk groot zwembad: 4 meter diameter.

We hebben het gekocht omdat we anders niet meer konden zwemmen wegens corona.

Ik ben heel blij dat wij het gekocht hebben.

 

Geschreven door Laura
13 mei 2020





We hebben mijn verjaardag gevierd bij mijn papa. 
Ik heb mijn cadeau gekregen.
Het was een gitaar.
Nu spelen papa en ik bijna de hele dag door.
Het was een heel leuke verjaardag.
En toen hebben we geprobeerd om op de zolder te slapen maar het lukte niet.


Geschreven door Emmy
12 mei 2020




Geschreven door Louis
12 mei 2020




Moederdag
Gisteren was het Moederdag en dan heb ik de verrassing aan mijn mama afgegeven van weekpakket 3.
Mama had een lekke band en papa en ik hebben die gemaakt.
Bij de buurman hebben we ook stiekem bloemen besteld voor mama en ze vond het mooi.
In de namiddag hebben we mama gefopt want we zeiden dat we gingen fietsen.
Maar we gingen eigenlijk taart halen en dat was lekkere taart.

                                                                                                                                                                                                Geschreven door Simon

                                                                                                                           11 mei 2020

Reacties