Praatbox coloma3C


Dag liefste schatten,


Hopelijk gaat alles goed met jullie en zijn jullie nog steeds gezond en wel.
Nu we al een week thuis zitten, dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om elkaar af en toe eens te spreken. Via de computer zouden we dat kunnen doen.
Ik maakte een Praatbox aan voor onze klas. Op die manier kunnen we videobellen met elkaar: we kunnen elkaar spreken én zien! We kunnen gewoon gezellig wat babbelen en horen hoe het met iedereen gaat. Maar natuurlijk kunnen jullie er ook met jullie vragen bij mij terecht.

Via onderstaande link kom je in onze Praatbox. Let op: zorg dat je geluid en je microfoon aanstaan!
Ik zal de komende 2 weken (tot en met 3 april) aanwezig zijn in de Praatbox op volgende momenten:
-          maandag: 9.00 – 9.30
-          woensdag: 16.30 – 17.00
-          vrijdag: 13.30 – 14.00
Natuurlijk kunnen jullie onderling ook afspreken op andere momenten om elkaar te zien en te spreken.

Hopelijk tot maandag!
Juf Mieke


Maandag 23 maart 2020

 Het was heel leuk om jullie nog eens te zien! Ik kijk al uit naar woensdag voor onze volgende Praatbox-sessie!



Woensdag 25 maart 2020




Super leuk om jullie weer te zien en te horen! Bedankt dat jullie de moeite doen om eventjes te komen babbelen met de juf. Ik geniet er enorm van!

Reacties