Foto's van onszelf




Praatbox maandag 13 april 2020






De voorbije weken kwam er nog 2 keer een foto van de juf op het weerbericht ! :-)

Zondag 5 april 2020


Maandag 13 april 2020








Vakantie-Praatbox op maandag 6 april 2020





We waren met 10! Heel leuk was dat! Proberen we op maandag 13 april met nog meer te zijn?

Donderdag 2 april 2020



Noor heeft een nieuwe lading boeken uit de bib! Veel leesplezier Noor!






Woendag 1 april 2020




Vandaag was het weer gezellig in onze Praatbox. Laura was er ook even, maar ze staat jammer genoeg niet op de foto. Heel leuk was het om Brik vandaag te zien! Wie verrast me vrijdag? Hopelijk zie ik weer wat nieuwe gezichten. Ik kijk er al naar uit!


Woensdag, 1 april 2020

Elias maakte samen met zijn mama een heerlijke platte kaas taart. Ze ziet er toch heerlijk uit hè! Krijgen jullie ook al zin om taart te eten?





Maandag 30 maart 2020



Vandaag tijdens de Praatbox 5 leerlingen gezien en gesproken. (En Emmy eventjes in het begin). Ik hoop dat ik komende woensdag meer vriendjes mag verwelkomen! Afspraak woensdag 1 april om 16.30u (en nee, dit is geen aprilgrap!)
Foto's van Daan van de voorbije week



Zand kleuren


Knutselen met parels



Lezen lezen lezen lezen lezen lezen.... :-)




Berenjacht




Vrijdag 27 maart 2020

Praatbox sessie 3



Ik heb alweer genoten van ons babbeltje deze namiddag. Fijn dat jullie er waren lieve schatten! We kregen vandaag ook bezoek van Ada! :-)


Woensdag 25 maart 2020

Praatbox sessie 2




Super leuk om jullie weer te zien en te horen! Bedankt dat jullie de moeite doen om eventjes te komen babbelen met de juf. Ik geniet er enorm van!


Juf zat weer in het weerbericht (24 maart 2020)!





Elias sport mee met meester Jeroen





Maandag 23 maart 2020_Eerste Praatbox-sessie

 Het was heel leuk om jullie nog eens te zien! Ik kijk al uit naar woensdag voor onze volgende Praatbox-sessie!



De Lalabisschool bij Daan, Elena en Jasper






Reacties

Een reactie posten