Weekboekjes vanaf 20 april 2020.

Aangezien de post van de weekboekjes al ver naar onder zit op de blog, maakte ik een nieuwe aan met de weekboekjes die vanaf maandag werden doorgestuurd. Wil je de andere verslagjes nog lezen, dan kan dat nog altijd bij de post "Weekboekjes"! Veel leesplezier!





Geschreven door Brik
30 april 2020






Deze week hebben we onze vogels weggedaan.
Nu hebben we nog een kooi te koop, de andere zijn verkocht.
Door de kooien die weg zijn , heb ik veel plaats voor mijn bureau te plaatsen .
Ik kan nu goed lezen en leren op mijn bureau.
Ik vind de praatbox leuk zodat ik mijn vriendjes kan zien en ook de juf.

Geschreven door Anouck
29 april 2020







Op een dag zijn we dus een puzzel begonnen. Een toffe puzzel! Een puzzel met de Mont Saint Michel. Hij had 500 stukjes. De puzzel kwam van mijn oma! Er was een vergissing want er was een  stukje kwijt maar dat wisten we niet.

Geschreven door Elias

1 mei 2020







Geschreven door Daan
1 mei 2020







Weekboekje van Noor

Gisteren heb ik mijn eerste TikTok video gemaakt.
Dan moet je een dansje doen.
Mijn nichtje Louise heeft het al geliked.
Als je een video wilt liken moet je op het hartje duwen.
Het was echt fijn!

Geschreven door Noor

30 april 2020



Vorig jaar had ik van Noor een skatebord gekregen.
Gisteren ging ik er voor de eerste keer opstaan.
Eerst vond ik het nog moeilijk maar daarna niet meer.
Ik heb het vandaag nog eens gedaan en ik kon het nog steeds.

Het was echt super leuk.



Geschreven door Laura
29 april 2020





Papa wou kaal worden .
Dus hij vroeg aan mij of ik het kon doen.
Toen zei ik okรฉ.
Dus ik heb het gedaan.
Het was heel leuk om te doen.


Geschreven door Emmy
28 april 2020







Snooker
Door het coronavirus mogen ze geen snooker spelen dus ze zenden de beste wedstrijden op BBC uit.
Soms zit daar een halve finale of finale tussen en dat is het wereldkampioenschap.
Daardoor mag ik soms langer opblijven en dat is heel leuk.
Alleen de beste wedstrijden zenden ze uit en de beste spelers: Ronnie O’ Sullivan en Steve Davis (dat zijn echt goede).

BBC is een Engelse post dus daardoor leer ik ook een beetje Engels en dat is heel goed.

Geschreven door Simon
27 april 2020








Geschreven door Louis
27 april 2020



































Geschreven door Daan
27 april 2020







Dinsdag  21/4

Door  de  corona  zijn we verplicht  thuis  te zitten.
Dan is lezen een tijd verdrijf.
Ik ben ook gaan fietsen .
De honden moeten ook uitgelaten worden, dus ik heb ook gewandeld met hun.

Soms begin ik zomaar te schrijven. 

Geschreven door Anouck
21 april 2020 







Geschreven door Edward
24 april 2020




Het was een warme dag .
We hebben met water gespeeld.
En op de trampoline gesprongen.
Het was echt een leuke dag.๐Ÿ˜ƒ
Alleen mama moest werken .
Dat was niet leuk ๐Ÿ˜’

Geschreven door Emmy
24 april 2020





Deze week is er niet veel gebeurd, we maken soms een wandeling buiten en we sporten wat binnen. Vaak verveel ik mij. Gelukkig hebben we bundels gekregen, zo kunnen we nog wat werken. Hopelijk duurt de Coronacrisis niet meer lang.๐Ÿ˜

Geschreven door Elias
24 april 2020





Weekboekje van Noor

Maandag deden we berenjacht.
We gingen met de step.
Ik heb veel beren gezien.
Zoveel beren in alle kleuren.
Het was echt super fijn.

Zie foto (hieronder).


Geschreven door Noor
21 april 2020



Pasen 2020
Op Pasen is de paashaas langsgekomen en we hebben lekkere paaseitjes geraapt.
Na de middag ben ik voor het eerst met papa zijn koersfiets meegereden en dat was heel leuk.
We zijn even naar tante Lot en nonkel Stijn gefietst.
Naar Lint is 34 km maar we hebben nog een kleine omweg gemaakt dus in totaal hebben we 42 km afgelegd.
Mama heeft ‘s avonds nog lekkere kroketten gebakken.



Geschreven door Simon

20 april 2020


20/4/20

De 16de april heb ik voor de eerste keer een flikflak en een achterwaartse salto geleerd.
Daarna bleef ik het de hele tijd doen.
Ik werd na een lange tijd moe.

Dus stopte ik en ging slapen.

Geschreven door Laura
20 april 2020








Geschreven door Louis
20 april 2020








Geschreven door Daan
20 april 2020



Reacties