Weekboekjes 18 - 24 mei 2020


Geschreven door Brik
22 mei 2020




Al weer een week voorbij en corona laat ons terug meer toe.

Het weer is gelukkig zonnig en warm zodat we toch buiten kunnen.

Ik ben benieuwd of het terug school is.

Thuis is elke week hetzelfde nu: leren en bewegen en eten en slapen.

Met de honden gaan we veel wandelen nu en fietsen doen we ook veel.

 

                                                                                                          Geschreven door Anouck
                                                                                                                      19 mei 2020











Geschreven door Daan
23 mei 2020






Het was een heel warme dag.

Dus we hebben ons zwembad opgezet.

Het was groter dan we dachten.

Toen hebben we erin gezwommen.

Het was heel leuk .

 

Geschreven door Emmy
24 mei 2020







Geschreven door Mohamed
23 mei 2020





Het Corana-virus is stom, omdat er veel mensen door dood gaan! En er zijn nog veeeeeeeeeeeeeel redenen! Gelukig zijn er verpleegsters die de zieken proberen te genezen. En zijn er virologen die goede raad vertellen. Daarom klappen we elke dag om 8 uur.

 

Geschreven door Elias
21 mei 2020

 

 

We hebben eindelijk het laatste stuk van het zwembad gekregen.

Wij hebben het direct opgezet.

We hebben een pomp in onze straat die dient voor een kelder.

Wij gebruiken het water dat er uitkomt voor ons zwembad.

Er is al veel water in het zwembad.

Gisteren zijn mijn zus Cleo en nog een paar andere kindjes van de straat, samen met mij, er in gegaan.


Geschreven door Laura
20 mei 2020



Weekboekje van Noor

 

Ik heb een app op mijn iPad en die noemt: Skype.

Daar zijn veel leuke Emoji‘s.

Nu hoeven wij geen praatbox afspraakjes met elkaar meer.

Als je iemand belt via Skype, dan begint je iPad te zoemen.

Gebruiken jullie ook die app?

 Geschreven op 19 mei 2020




MONDMASKER MAKEN

Een van de nieuwe opdrachten van de scouts was ontwerp, kleur en maak je mondmasker.

De twee mondmaskers die ik mocht ontwerpen, heb ik allebei van Club Brugge gemaakt (zie bijlage).

Ik heb er een van stof gemaakt, het tweede heb ik zelf ontworpen op een blad.

Ik mocht van mama aan de naaimachine zitten, en ik kan al een beetje naaien.

Mijn neef Casper wou er ook zo een dus ik weet wat ik moet doen, naaien.






Geschreven door Simon
19 mei 2020









Geschreven door Louis
18 mei 2020

Reacties