Weekboekjes 25 - 31 mei






We zijn gaan kamperen.

Het waren twee dagen.

We hebben in een heel grote tent geslapen.

We waren met 10:Sacha,Liam,de mama en papa van Liam en Sacha ,Phillipe,Arthur,Lola,Nolan,Bene en Emmy.

De kindjes sliepen samen in 1 grote tent.

De ouders sliepen in een andere tent.

Ik sliep naast mijn broer Nolan.

We zijn om middernacht gaan slapen.

Het was heel leuk.

 

Geschreven door Emmy
31 mei 2020






Geschreven door Mohamed
30 mei 2020






Ik ben bezig met zelf een strip van Jommeke te maken. Ik heb al één pagina vol en ik ben bezig met de tweede. De titel is: “De appel van Anatool”, maar ik ga dat nog veranderen. Jommeke speelt de hoofdrol (zonder Flip!). Ik ga proberen ieder personage veel laten doen.

 

Geschreven door Elias

29 mei 2020

 












Geschreven door Daan
29 mei 2020






Ik ben gisteren in de Ardennen gaan klimmen.

Ik ben gegaan met mijn papa en mijn zusje.

Er waren ook vrienden bij (met 2 kinderen).

Het was super leuk want er waren nog andere vrienden bij.

Na het klimmen gingen we ook nog zwemmen in de Maas.

We hebben nu al plannen voor het weekend.

Geschreven door Laura
29 mei 2020






Weekboekje van Noor

 

Mijn broer en ik kregen allebei een nieuwe fiets.

Jules zijn fiets is een rode mountainbike.

Mijn fiets is een appelblauwzeegroene omafiets met witte bloemen.

Ik heb mijn fiets bij “Fietsen Jurgen” gekocht en mijn broer in “de Chamizo”.

Nu kunnen wij veel fietstochtjes maken!

(Zie bijlage.)








BOOMSCHORS

We willen het onkruid verstoppen dus daarom hebben we boomschors nodig.

Nonkel Bram is voor ons in Booischot 450kg boomschors gaan halen.

Die boomschors zat in een aanhangwagen van 150kg en samen met die 450kg is het totaal 600kg en dus heel zwaar.

Die nummerplaat van nonkel Bram is niet dezelfde als die van ons dus daarom hebben we een nieuwe nummerplaat gekocht.

Papa en ik zijn de aanhangwagen ’s avonds terug gaan brengen.


 

Geschreven door Simon
25 mei 2020


Reacties