Weekboekjes 2 - 4 juni 2020





Woensdag ben ik gaan klimmen met mijn papa en mijn zus.

Er waren ook vrienden bij, weer de zelfde als de vorige keer (Tine en Lumi).

Tijdens het klimmen was het soms aan het regenen.

Ik heb een 5b geklommen. Dat is heeeeeel moeilijk (het niveau dat papa klimt). Ik heb het ook gedaan met een beetje hulp.

Het was super leuk.

 

Geschreven door Laura
4 juni 2020




BIJ LUKAS SPELEN

Ik ben bij Lukas gaan spelen en we hebben afgesproken aan de school.

Lukas had waterballonen op de trampoline gelegd.

We hebben onder de trampoline een kamp gemaakt en dat was heel mooi.

In dat kamp hebben we een ijsje gekregen.

Op het einde zijn we nog naar de speeltuin geweest en we hebben daar een diepe put gegraven.

 

Geschreven door Simon
3 juni 2020




Weekboekje van Noor

Yes, we mogen weer naar school!

Ik heb iedereen zo hard gemist!

Ons klasje natuurlijk ook!

Nu kan ik mijn vrienden en vriendinnen weer zien!

In de klas werken is vele leuker dan thuis!

Tot gauw!!!

2 juni 2020

Reacties